Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

وزارت اطلاعات در باره اعتراضات مردم سنندج نگران میباشد



وزارت اطلاعات در باره اعتراضات مردم سنندج نگران میباشد که در یک اسناد محرمانه که بدست ما افتاده است وزارت اطلاعات در باره وجود گروهی از افراد حزب الله لبنان در تهران سخن گفته است و پوشاندن چهره ی این افراد تا شناسایی نشوند در این اسناد دستور دستگیری خانواده حبیب را صادر میکنند.

در اینجا وزارت اطلاعات توصیه میکند که باید معلمان و فرهنگیان مخبر وزارت اطلاعات باشند در کردستان و آذربایجان.
و دستور میدهد که در چند استان کنترل مردم بکنند.
در چند روز پیش یک خانم با یکی از نفرات وزارت اطلاعات چت میکند و در این گفتگو که کپی نموده و بدست ما رسیده است از نظرتان میگذرد. در این گفتگو معلوم میشود که وزارت اطلاعات با زنانی که شوهرانشان سیاسی هستند و به ایران سفر میکنند سکس میکنند و یک فیلم میسازند از این زنان تا هنگام بازگشت به شوهرانشان بگویند که دست از فعالیت سیاسی بردارند و گر نه فیلم سکس با زنش را منتشر میکنند با این شیوه وزارت اطلاعات توانسته است دهن خیلی را به بندد در خارج از کشور.
لیلا! سلام شما مردی هسای یا زن؟
حسین! معلوم است که مرد هستم شما از اسمت معلوم است که زن هستی راستی کدام کشور بر سر میبرید؟
لیلا! ولا من در اسپانیا بر سر میبرم شما ایران هستی ؟
حسین! بله من ایران هستم میتوانم عکست را به بینم شاید آشنا به نظر رسید من مسئول وردیها هستم در فرودگاه امام؟
لیلا! نه من هرگز ایران نیامده ام و چون همسرم سیاسی است من همان عکسی دارم که بروری پروفایلم هستش.
حسین! خیلی خوب اگر به ایران سفر کنید توسط برادران ما مورد استقبال گرم قرار میگیرید اگر همسرت سیاسی باشد.
لیلا! چطوری مگر مورد استقبال گرم قرار میگیرم؟ میتوانید بیشتر توضیح بدهید لطفا؟ من نمیدانم شما چکاره هستی اما شما گفتی در فرودگاه مسئول ورودیها هستی این یعنی چی؟
حسین! اها یعنی شما متوجه نشدی که من چکاره هستم من یک ایرانی هستم که کارمند دولت هستم باور کنید ایران بهشت شده است بیا با چشم خودت به بین منظور بدی نداشتم یعنی بیشتر از شما پذیرایی میکنند برادران ما چونکه همسرت سیاسی هستش تا به شما نشان بدهیم که ما اهل صلح هستیم اگر هم از سکس خوشت آمد ماشا الله برادران خیلی حشری هستند میدانم که خانمهای خارج هستند سکس دوست دارند.
لیلا! دهنت به بند بی تربیت. این چه طرز حرف زدنی است که شما دارید میزنید ما زنان با هم فرق میکنیم اگر بمیرم به ایران سفر نمیکنم تا این حکومت بر ایران حاکم باشد.
حسین! زیاد سخت نگیر خانم اگر یک چیز برات تعریف کنم شاخ در می آورید هر بار زنانی که به ایران سفر میکنند و شوهرانشان سیاسی هستند از دست برادران اطلاعاتی بیرون بدون سکس نمیروند ما با آنها سکس میکنیم و یک فیلم هم میگیریم در صورت فعالیت زیاد علیه ما بر روی انترنت منتشرش میکنیم بله.
لیلا یعنی زنانی که به ایران سفر میکنند وزارت اطلاعات باشون سکس میکند اگر زن کسانی باشند که علیه جمهوری اسلامی فعالیت سیاسی کرده باشند؟
من میگم و باز تکرار میکنم تا زمانی که زنده هستم به هیچ عنوان به ایران سفر نمیکنم تا شما بتوانید دست کثیفت به بدن من برسد.
حسین! باور کنید خانم هر زنی که به ایران سفر کرده است و شوهرش سیاسی بوده حتما کیر برادران اطلاعاتی را خورده است و در طول چند ساعتی با برادران سکس پورنوگرافی انجام داده اند. اگر باور نمیکنید برو از خودشان به پرسید شما زن هستی با هم درد دل کنید برای شما تعریف میکنند زنان سیاسی سکسی.
لیلا! تف به گور آن خمینی کثیف که به شما این کثافت کاری را یاد داده است.
حسین! تف به تو کثافت جنده معلوم است یا از منافقین هستی یا از گروهکهای تروریستی دیگر تروریست.
لیلا! شما تروریست هستی یا ما برو گمشو کثافتهای اسلامی تف به اسلامتان . دین و مذهبتان کثافتهای لجنی .
حسین! به حسابتان میرسیم برو به صهیونیستها کستان بدین باور کنید هر زنی که به ایران سفر کرده است و شوهرش سیاسی بوده از یر کیر برادران اطلاعاتی عبور نکرده است.
لیلا! تف به گور امامت تف به آن زنی که به شما اجازه میدهد که لمسش کنید برو کثافت بای .
-------------------------------------------------------------------------

ویکی‌لیکس: استفاده از رزمی‌کاران برای سرکوب معترضان نگارش یافته توسط کیان

ویکی‌لیکس: استفاده از رزمی‌کاران برای سرکوب معترضان

نگارش یافته توسط کیان

۱۳۸۹/۱۰/۱۰

بر اساس اسناد تازه‌ای که توسط سایت اینترنتی ویکی‌لیکس منتشر شده است، و برپایه گفته‌های یک فرد «مطلع»، دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران باشگاه‌های ورزش‌های رزمی در این کشور را مجبور می‌کنند، در سرکوب معترضان سیاسی، قتل‌های سیاسی و نیز آموزش اعضای بسیج و نیروهای امنیتی با آنها همکاری کنند.

بر اساس گزارشی که در اوایل سپتامبر سال ۲۰۰۹ میلادی توسط سفارت ایالات متحده آمریکا در باکو برای وزارت امور خارجه این کشور ارسال شده است، به نقل از یک فرد «مطلع» آمده است دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی از باشگاه‌های رزمی برای سرکوب مخالفان سیاسی استفاده می‌کنند.

در گزارشی که به تازگی توسط سایت اینترنتی ویکی‌لیکس منتشر شده، به نقل از یک مربی ورزش‌های رزمی در ایران آمده است: «باشگاه‌های خصوصی ورزش‌های رزمی و مدیران آنها به شدت تحت فشار قرار دارند، تا با دستگاه‌های اطلاعاتی و سپاه پاسداران در زمینه آموزش اعضای آنها همکاری کرده و همچنین به عنوان مجری سرکوب اعتراض‌ها و قتل‌های سیاسی عمل کنند.»

بر اساس این گزارش مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزش‌های رزمی در ایران «به سختی»‌ می‌توانند، استقلال خود را از سپاه پاسداران و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی حفظ کنند.

در گزارش سفارت آمریکا در باکو به وزارت امور خارجه آمریکا در این باره آمده است، مقام‌های امنیتی جمهوری اسلامی نسبت به فعالیت باشگاه‌های ورزش‌های رزمی در ایران بدبین هستند و آنها را «عامل بالقوه سازماندهی و آموزش اعتراض‌های بعدی» ارزیابی می‌کنند.

در بخش دیگری از این گزارش در عین حال آمده است، کنترل باشگاه‌های رزمی بیشتر از آن که به دلیل هراس دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی از آنان باشد، به دلیل تمایل دستگاه‌های امنیتی برای استفاده از اعضای آموزش دیده آنها برای انجام «عملیات ویژه» است.

بر اساس این گزارش دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی از این باشگاه‌ها انتظار دارند، علاوه بر آموزش اعضای بسیج و سپاه، ترساندن مردم و سرکوب تظاهرات در انجام قتل‌های سیاسی نیز همکاری کنند.

به گفته منبع مورد استناد سفارت آمریکا در باکو، استفاده از اعضای باشگاه‌های ورزش‌های رزمی برای انجام این گونه عملیات، به نیروهای امنیتی این امکان را می‌دهد که خود را از انجام «کارهای کثیف» کنار بکشند.

در گزارش سفارت آمریکا در باکو، این فرد «مطلع» به موردی اشاره کرده است که در آن یکی از استادان ورزش‌های رزمی دست کم شش نفر را به سفارش دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی در کمتر از چند ماه کشته است؛ به گفته این فرد «مطلع» این شخص خود نیز به دست نیروهای امنیتی کشته شده، اما صحنه‌سازی قتل طوری بوده است که علت مرگ «خودکشی» جلوه کند

به گفته این فرد «مطلع» قربانیان از جمله شامل روشنفکران و فعالان جوان طرفدار دموکراسی در ایران بوده‌اند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر